Today Is Today !

Haiiiii & Assalamualaikum !

Lama gylooo aku tak bukak blog ni . Okay nampak tak blog ni dah lawa sikit , lawa sikit jerr . Okay act aku nak bagitahu  TAHUN NI AKU PMR !!! Arghhhhhhh ! Okay taknak cerita pasal PMR , seram . Hahah .

Sepanjang aku jadi budak FORM 3 banyak perkara yang aku belajar . Tak sangka memang susah dari sesi petang transfer ke pagi , NGANTUK !!! Semua subjek aku minat  tapi yang paling minat bila ade kelas UMI . Best sangat , UMI ajar subjek agama , so bila belajar subjek agama ni kitaorg belajar kat makmal komputer kat situ ade aircond . Masa kelas UMI aku tak minat nak belajar aku suka tengok slideshow , pemalas kann ? Hari tu UMI ade bukak slideshow kat slideshow tu ade video pasal ' BERTAUBAT ' and video ni ade tulis ' seseorang itu boleh masuk ke syurga tanpa hisab jika dia menangis mengingatkan dosa2nya ' terharu sangat bila tengok video tu . Macam2 perasan datang dalam satu masa . Masa tu aku pon terus nangis sebab teringat kan mak aku , aku banyak melawan cakap  dengan mak aku . * sedih

Okay we proceed to another story , act sekarang ni aku tengah makan maggi . hahah . Tadi lepas balik sekolah ade orang accident motor & kereta . Ceritanya macam ni , kereta tu brek emergency then motor yang kat belakang tu ponn terlanggar bontot kereta tu and badan orang yang bawak moto tu terhumban ke cermin belakang kereta tu . Kesian kat orang yang bawak motor tu , cina yang bawak kereta tu boleh blah macam tu je sebab dah bengang pasal cermin kereta dia pecah . Hahaha padan muka ! Tapi kesian sangat2 kat orang bawak moto tu muka dia luka2 , tangan dia maybe patah . Haaaa ! Yang bawak moto tu orang melayu . Hopefully dia selamat and tak serius sangat .

And dari sini aku nak mintak maaf kat sape2 yang aku dah buat salah or sakit kan hati dia . Setiap manusia tak terlepas dari membuat silap . Kadang2 tu aku tak sengaja , aku memang suka sakat orang so kadang2 tu orang tu orang yang jenis tak boleh bawak bergurau so kena maki lerr lepas tu . hahah. That's all laa , aku pon dah penat nak menaip ni . Okayyyy byebyebye :*
THANKS SUDI BACA :) FOLLOW SAYA YE ? SAYANG AWAK !

No comments:

Post a Comment